در این مطلب به یک پرتره سه بعدی واقع گرایانه که با نرم افزار ZBrush و Mari و توسط Walter White خلق شده ، می پردازیم
خلق پرتره سه بعدی واقع گرایانه با ZBrush
این پرتره سه بعدی که با نرم افزار Zbrush و Mari ایجاد شده ، توسط یک هنرمند به نام Abdelrahman Kubisi که در شرکت بین المللی MPC مشغول به کار هست ، خلق شده است .
Abdelrahman Kubisi می گوید که این پرتره سه بعدی بعد از 6 هفته کامل شده و 6 هفته برای تکمیل این پرتره سه بعدی تلاش کرده است . او با اینکه در شرکت MPC مشغول به یک کار تمام وقت هست ، اما در زمان های آزاد خود بر روی این پرتره سه بعدی کار کرده است.
او می گوید در خلق این پرتره سه بعدی از یکی از شیدرهای نرم افزار Arnold 5 برای خلق پوست ، و از تصاویر موجود در سایت Texturing.xyz برای ایجاد جابجائی یا به انگلیسی Displacement استفاده کرده ام.
او ادامه می دهد : من همیشه کارم را با جمع آوری یک سری از تصاویر مرجع آغاز میکنم ، این یکی از مهمترین بخش های کار من هست . سپس کار حکاکی / حجاری دیجیتال یا Sculpting را با نرم افزار ZBrush آغاز میکنم و در ادامه بافت ها و تکسچرهای خودم را در نرم افزار Mari ایجاد میکنم و لایه های تکسچر را بر روی همدیگر چیدمان میکنم تا به واقعی بودن تکسچر پوست نزدیک شوم.
وقتی در مورد منبع الهام گرفتن برای خلق آثار از او سوال می شود ، او پاسخ می دهد به تقلید از طبیعت که بسیار هم دشوار است و همچنین تلاش برای ایجاد چیزهایی که بیش ا زحد واقعی هستند . اگر من بتوانم کاری خلق بکنم که مردم احساس کنند که با یک ( عکس ) روبرو هستند ، آن موقع کار بزرگی انجام داده ام !
Walter White
در پاین ذکر این مطلب ضروری هست که والتر هارتول وایت ( به انگلیسی : Walter Hartwell White ) ( همچنین شناخته شده با نام هایزنبرگ ) نام یکی از شخصیتهای مجموعه تلویزیونی بریکینگ بد است که برایان کرانستون نقش وی را بازی میکند.
آموزش جامع و حرفه ای ZBrush
اگر تمایل دارید نرم افزار Zbrush را به صورت حرفه ای و توسط اساتید بین المللی و درجه یک دنیا یاد بگیرید ، توصیه میکنم توضیحات پکیج های آموزشی زیر را مطالعه کنید .