در آموزش مراحل تبدیل یک کارکتر با رزولوشن و جزئیات بسیار بالا به یک کاراکتر با رزولوشن و جزئیات پائین برای بکارگیری در محیط بازی های رایانه ای با استفاده از ZBrush و TopoGun نمایش داده می شود .
آموزش ساخت کاراکتر در زی براش
-
آموزش تخصصی Zbrush پکیج 4220,000 تومان
-
آموزش تخصصی Zbrush پکیج 3540,000 تومان
نرم افزار های Sculpting مانند ZBrush برای ساخت مدل های بسیار با کیفیت و با رزولوشن بسیار بالا ، فوق العاده هستند و این مدل ها برای اینکه قابلیت تکسچر و حرکت و انیمیت .. را توسط موتورهای ساخت بازی های رایانه ای داشته باشند باید به مدل های دارای کیفیت پائین تری تبدیل شوند . TopoGun یک ابزار خوب برای تولید meshes های با جزئیات بالاست . در این آموزش ابتدا جزئیات meshes از محیط نرم افزار ZBrush به TopoGun منتقل می شود و در محیط TopoGun نیز ابزارهای مختلفی هست که براساس این meshes یک مدل طراحی و ایجاد شود . نحوه تغییر توپولوژی رادر این فرآیند خواهید دید بعد از اینکه کار بر روی توپولوژی به اتمام رسید …… این آموزش در حدود سه ساعت و بصورت کاملا تصویری و نرم افزار های مورد استفاده در این آموزش ZBrush 4, TopoGun 1.06 است .
2 دیدگاه
بهادر
سلام فایل اموزشی قرار دادید خراب درست کنید
ایمان . ب
سلام
تاریخ انتشار این پست رو نگاه کنید مربوط به سال 2011 هست
لطفا از مطالب جدیدتر سایت استفاده کنید