ad

درباره نویسنده

ایمان براتی

ایمان یعنی اعتقاد ...... اعتقاد به رویش جوانه در دل سنگ ..... از سال 1380 به خاطر علاقه به ساخت موزیک ویدئو وارد دنیای نرم افزارهای پریمیر پرو و افترافکت شدم . در سال 1381 با تاسیس فروشگاه اینترنتی ( ترسیم استور - ترسیم پرس ) محصولات آموزشی ، گرافیکی و دیجیتال جویس را ارائه کردم که جزء اولین نسل از فروشگاههای اینترنتی ایران بود . سپس در سال 1389 اولین وب سایت فعال VFX ایران یعنی همین www.ImanVFX.com را راه اندازی کردم . حرف V ابتدای Visual و FX مخفف Effects و در مجموع VFX به معنای ویژوال افکت ، Visual Effects یا جلوه های بصری است و مخاطبان عمومی آنرا به نام جلوه های ویژه می شناسند . با سختی های خیلی زیاد شروع کردم و چون به هدفم ایمان و اعتقاد داشتم ، کلمه ایمان را در کنار VFX قرار دادم و سایت ایمان وی اف ایکس شکل گرفت.

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. PARSA sxw

    خیلی عالی بود
    فعلا تو شوک هستم…

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      ممنون به خاطر محبت ها و حمایت همیشگی شما

  2. alih

    با سلام شاید تنها کمبود در مباحث نیوک همین مباحث باشد هر چند.. چند پلاگین مشابه برای همین کار در نیوک وجود داشت ولی هیچ کدام توان کار وری رو ندارند به نوعی با اومدن وری برنامه مشابه فاندری به نام کاتانا شاید به نوعی ضربه بخورد چون از لحاظ سرعتی هم مقایسه بشه کاتانا با داشتن دو موتور رندر من و ارنولد نمی تونه قابلیت نیوک در وری رو پیدا کنه چرا که اکثرا ترجیح میدند در خود نیوک تمامی کارها روئ انجام بدهند تا بخواهند مجزا رندر بگیرند و در نهایت به نیوک برند

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      سلام
      Katana یک نرم افزار کاملا انحصاری و براساس نیازهای کاملا خاص بوده که در اختیار Sony Pictures بود و در سال 2009 با مداخله The Foundry یک مقدار جنبه عمومی پیدا کرد . حتی خود Katana از موتور Vray هم میتونه استفاده بکنه . همین الان Katana نسه Trial یا حتی تست نداره و با کانفیگ کاملا اختصاصی برای مشتریان خاص The Foundry ارائه میشه …. مسیری که Katana داره با مسیر V-ray متفاوت هست

    2. alih

      اقا ایمان کاتانا هم با وری هم با ارنولد هم رندر من پایه این برنامه بر حصب 3 بعدی و نیوک بر سه پایه برنامه ریزی میشه که تکنیک سه بعدی هم قابل استفاده است بیشتر فعالیت این برنامه که کاتانا تخصصی تو بخش سه بعدی فعالیت میکنه و بیشتر بر مبناهای پروژه های سنگین پیاده سازی شده و این به این معنی نیست حتی خود کمپانی بخش سه بعدی نیوک به هیچ وجح ارتقاع نداد چرا که هدف اصلیش بر کاتانا بوده حال با اومدن وری فاصله کاتانا و نیوک بسیار بهم نزدیک تر میشه و این قولو میدم در اینده نزدیک کاتانا مثل هیرو به نیوک اضافه میشه و اگر چنین اتفاقی نیفته درست مثل برنامه هیرو میشه تقتضا و فورش این برنامه به حدی کم میشه که که کمپانی مجبور میشه یه فکری براش بکنه
      به طور مثال کارهای مرد انکبوتی با این برنامه بوده دقیقا تمامی موارد در مایا مکس هم قابل پیاده سازی بودند ولی کاتانا قوی تر عمل کرد ولی با مرور زمان و قدرت برنامه ها گرایش به کاتانا هم کمتر میشه

    3. معین زراعتی

      ممنون از حضورتان
      به نظر من عمکرد شرکت با چیزی که ما در ذهن داریم از زمین تا آسمان فرق دارد و تنها کاری که می توانیم بکنیم منتظر بمانیم ببینیم چه می شود.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ImanVFX - مستقل