پکیج شماره 5 آموزش هودینی با بیش از 20 عنوان آموزشی کاملا متفاوت از دیجیتال تاتورز ، CmiVFX , FXPHD , CGsociety و Gametutor با کیفیت بسیار خوب و همچنین بهمراه نرم افزار هودینی در ادامه تقدیم میشود .
.
.
آموزش هودینی پکیج شماره 5
جلوه های ویژه – VFX با Houdini
آموزش های جدید ویدئویی
با کیفیت بسیار خوب
آموزش در محیط نرم افزار به صورت عملی
سطح آموزش ها از مقدماتی تا پیشرفته
بهمراه نرم افزار هودینی
آموزش ها از دیجیتال تاتورز ، CmiVFX , FXPHD , CGsociety و Gametutor
CGWorkshops – VEX in Houdini
مدرس : Shawn Lipowski فعال جلوه های ویژه در نیویورک
یک ورکشاپ داینامیکی بر پایه برنامه نویسی گرافیکی ! در 8 هفته !
در این دوره آموزشی یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی که تاکنون با نرم افزار های 3D ترکیب شده است را خواهید دید : VEX که پروسه کار با آن بسیار به پروسه کاری ICE در نرم افزار XSI شبیه است و با آن می توان کدها را با گره های گرافیکی ایجاد کرد !
cmiVFX – Houdini Particle Morphing Effects
یک دوره آموزشی فوق العاده از CmiVFX به مدت 2 ساعت و 22 دقیقه در مورد تبدیل شدن یا به اصطلاح Morph شدن سیستم های بسیار پیچیده پارتیکلی به همدیگر !!! البته به زبان ساده و آسان !! بهمراه تمرین و مثال های کاربردی
Digital Tutors – Creating a Rocket Swarm with Procedural Volume Copying in Houdini
یک آموزش بینظیر از دیجیتال تاتورز در محیط هودینی به مدت 2 ساعت ! در این آموزش شبیه سازی پرتاب راکت را خواهید دید و در حین این شبیه سازی تکنیک های بسیار جذابی جهت کپی خواهید دید که در آن این امکان وجود خواهد داشت که زمان بندی ، موقعیت مکانی و تغییر مقیاس احجام مختلف را داشته باشید بطور مثال این امکان در شبیه سازی پرتاب یک راکت و تکثیر راکت ها با خصوصیات متفاوت بسیار کاربردی خواهد بود . این پروسه جهت صرفه جوئی در وقت و زمان است . در این آموزش علاوه بر کار با شبیه سازهای پارتیکل کار با Mantra و رندرینگ با Mantra را هم تجربه خواهید کرد .
Digital Tutors – Scripting With Python in Houdini
چگونگی ارتباط هودینی با Python را طی 2 ساعت آموزش بسیار مفید از دیجیتال تاتورز خواهید دید . در این دوره آموزشی مدیریت و شخصی سازی پایتونو نحوه کارکرد آن در محیط هودینی را فرا خواهید گرفت . به همین دلیل در این دوره آموزشی ، کلاس های پایه ، آبجکت ها ، متدها و روش ها ، گره ها ، پارامترها ، متحرکسازی و کار با Asset در محیط هودینی مورد بررسی قرار میگیرد .
Digital Tutors – Using Houdini Engine to Simulate Finite Elements in Maya
یک آموزش تلفیقی بین هودینی و مایا از دیجیتال تاتورز در طی 3 ساعت ! در طی این آموزش فرا خواهید گرفت که چگونه Asset های خود را در محیط هودینی ساخته و از آنها در محیط مایا استفاده کنید ! نوه بکارگیری کاملا مستقل گره VDB و همچنین Finite Element solver را در موقعیت های متفاوت خواهید دید . همچنین در این دوره آموزشی بر روی Houdini Engine و جذاب تر از آن بر روی Alembic نیز تمرکز شده است .
Digital-Tutors – Creating a Procedural Terrain in Houdini
یک دوره آموزشی طی 3 ساعت از دیجیتال تاتورز جهت ایجاد سطوح ناهموار نظیر کوهپایه . در این آموزش سطح ماه توسط هودینی ساخته میشود . طیف زیادی از ابزارهای درونی هودینی را در این آموزش در یک جهت و در یک راستا خواهید دید . با استفاده از این همپوشانی قادر خواهید بود که گستره وسیعی از افکت ها را ایجاد کنید .
Gametutor – Building User Interfaces For Smart Assets
یک آموزش متفاوت برای هودینی از Gametutor به مدت 40 دقیقه بصورت کاملا ساده و کاربردی ! هودینی قدرت ایجاد مدل های روشمند و دارای رویه تولید را به کاربر می دهد . در این آموزش نحوه ایجاد UI یا اینترفیس برای آبجکت های مورد استفاده و Asset ها را خواهید دید .
Gametutor – Intro To Procedural Asset Creation
این آموزش 1 ساعت و 36 دقیقه و بسیار ساده و بصورت مقدماتی است . ترکیبی از Houdini, Substance Designer و Unity یک خط کاری قدرتمند ایجاد میکند و به کاربران و طراحان بازی های کامپیوتری در پیاده سازی خلاقیت خود آزادی عمل بسیاری را ارائه میکند .
GameTutor – Expression Bridge
یک آموزش 3 ساعته از GameTutor برای هودینی ! این آموزش بر پایه ساخت و ایجاد یک پل بصورت کاملا ماژولار است . ایجاد منحنی در پل ، توسعه راه ، اضافه کردن بدنه پل ، کابل های اصلی پل و هر چیزی که برای برپاشدن یک پل عظیم الجثه نیاز است .
Gametutor – Getting Cozy With The Houdini Engine
یک آموزش دیگر با مدت زمان 1 ساعت و 49 دقیقه از GameTutor بصورت مقدماتی و اولیه برای هودینی ! با استفاده از موتور جدید Houdini Engine آرتیست ها و طراحان قادر هستند بدون برنامه نویسی تمام مدل ها و Asset های مورد نیاز خود را ایجاد کنند . این یک آموزش تلفیقی بین Unity و هودینی است .
FXPHD – HOU103 Introduction to Houdini 12
معرفی هودینی توسط John Moncrief از مدرسین به نام FXPHD . این دوره آموزشی بر روی پروسه کاری هودینی متمرکز شده است . مباحثی نظیر CHOPS, UV’s, Image Based Lighting و همچنین مباحث FLIP Fluids, VOPs, Pyro and Rigid Body Dynamics در این دوره مورد بررسی قرار گرفته است .
FXPHD – HOU212
این دوره آموزشی جهت ایجاد مهارت هایی است که توسط آن بتوانید طیف وسیعی از افکت هایی که در تولیدات مورد استفاده است را پیاده سازی کنید . این آموزش به شما خواهد گفت که هودینی چگونه کار میکند .
Gametutor – Intro to Procedural Modeling
یک آموزش دیگر با مدت زمان 1 ساعت و 54 دقیقه از GameTutor بصورت مقدماتی و اولیه برای هودینی ! این دوره آموزشی بر روی پروسه مدلسازی درون محیط هودینی متمرکز است .
Gametutor – Intro To The Houdini Engine API
یک آموزش دیگر با مدت زمان 56 دقیقه از GameTutor در سطح متوسط در 8 جلسه ! موتور جدید Houdini که با نام Houdini Engine معروف است قدرت بینظیری را به نرم افزار هایی مانند Unity که یک موتور ساخت بازی است می دهد . در این دوره ارتباط یونیتی با Houdini Engine API مورد بررسی قرار گرفته است .
Texture building in houdini by Rohan Dalvi
بیش از 4 ساعت آموزش در 16 فصل متفاوت که از آموزش های مقدماتی تا پیشرفته را در بر دارد . این دوره آموزشی بر روی پروسه ساخت تکسچر و متریال درون محیط هودینی متمرکز است .
CMIVFX – Houdini Animation Principles
بیش از 4 ساعت آموزش از CmiVFX که بر روی متحرکسازی متمرکز است . در این دوره از گره های اسرارآمیز هودینی – Node هایی که تاکنون از آنها بی خبر بودید ، صحبت خواهد شد . تکنیک هایی که می توانند شما را به یک پله در بخش متحرکسازی درون محیط هودینی بالاتر ببرند .
Rohan Dalvi – Gears of Houdini Parts 1-2
سطح این آموزش مقدماتی است و این دوره طی 4 ساعت تلاش دارد تا سیستم مدلسازی هودینی را در قالب مدلینگ چندین چرخ دنده و همچنین سیستم متریال دهی هودینی را در قالب متریال دادن به همین چرخ دنده ها نمایش دهد.
cmiVFX – Speedtree Collections With 3D-Coat and Houdini
این آموزش به مدت 4 ساعت از CmiVFX ارائه شده است . یک سه گانه برای خلق محیط های دیجیتال با SpeedTree ! 3d-coat و همچنین هودینی ! 3d-coat امکان sculpting و retopology و خلق مدل های 3D با کیفیت و با جزئیات بسیار بالا را با حجم بسیار کم امکان پذیر می کند . در این دوره آموزشی نحوه حجاری و حکاکی با 3d-coat را خواهید دید . پس از آن خلق درختان و شاخ و برگ آنها با SpeedTree را خواهید دید و در پایان تنظیم کل صحنه را در محیط هودینی خواهید دید .
FXPHD – HOU206
fxphd در این دوره آموزشی بر روی پایه ها و اصول اولیه هودینی تمرکز دارد .
Digital Tutors – Advanced Rigid Body Dynamics using Proxy Objects
داینامیک های پیچیده Rigid Body که براساس آبکت های Proxy کار میکنند ! مدت زمان این آموزش 2 ساعت و 53 دقیقه است . در واقع در این آموزش تکنیک هایی را خواهید دید کهتوسط آن شبیه سازی های بسیار پیچیده با آبجکت های دارای رزولوشن پائین انجام میشود و سپس در رندرینگ نهائی از آبجکت های بسیار با کیفیت استفاده شده و یک خروجی با رزولوشن بالا ارائه میشود .
Rohan Dalvi – Floating islands of Houdini
جزایر معلق !
مدت زمان آموزش 7 ساعت و 50 دقیقه !
دراین آموزش نحوه ایجاد جزایر معلق از پروسه مدلسازی اولیه تا رندرینگ نهائی ارائه شده است این آموزش به سه بخش تقسیم شده است
– ساخت زمین
– ساخت درختان و شاخ و برگ ها
– ساخت سیستم های پارتیکلی و ذرات
این آموزش در هر بخش با جزئیات کامل تکنیک های مختلفی را در محیط هودینی در قالب این پروژه تشریح میکند .
آموزش هودینی
بیش از 20 عنوان آموزشی
کیفیت بسیار خوب
از دیجیتال تاتورز – CmiVFX و …
16 حلقه Dvd با پکیج
32000 تومان