Show Reel 2015 رسمی اتودسک و همچنین Autodesk Games Customers Reel در اجتماع جهانی بازی سازان در GDC 2015 ارائه شد . در ادامه فایل های ویدئویی Autodesk Show Reel 2015 و همچنین Autodesk Games Customers Reel GDC 2015 تقدیم میشود .
.
.
Autodesk Official Show Reel 2015
Show Reel 2015 رسمی اتودسک در سال 2015 ارائه شد . این Show Reel در واقع نمایش قدرت و نفوذ وحشتناک نرم افزارهای اتودسک نظیر تری دی مکس ، مایا ، سافت ایمیج ، مادباکس ، موشن بیلدر و … در صنعت انیمیشن ، جلوه های ویژه هالیوود ، گرافیک کامپیوتری ، معماری ، مهندسی و ابعاد مختلف دنیای CG است . به بیان دیگر این Show Reel نشان از آن دارد که بزرگترین کمپانی ها و صاحبان قدرت در دنیای VFX – CG از نرم افزار های اتودسک بهره فراوانی را میبرند و اتودسک تقریبا یکی از پایه های مستحکم و زیربنائی این کمپانی ها است . نمایش میزان استفاده صنایع مختلف از نرم افزارهای اتودسک هست .با کمی تفکر درباره حجم وسیعی از تولیدات ویدئویی و گرافیکی که توسط کمپانی های بزرگ دنیا با استفاده از نرم افزارهای اتودسک صورت گرفته است و با کمی تامل بیشتر درباره حجم درآمد وحشتناکی که اتودسک از طریق بانک عظیم نرم افزارهای خود دارد و نفوذی که این نرم افزارها در کمپانی های اصلی دنیای انیمیشن ، گرافیک ، جلوه های ویژه ، معماری ، مهندسی و …دارند ، می توان به راحتی درک کرد که چرا اتودسک می تواند سافت ایمیج را قربانی بکند ! درآمدی که از طریق سافت ایمیج نصیب اتودسک میشد در برابر توان و انرژی که برای توسعه چندین نرم افزار مختلف در یک سبک نیاز بود ، قانع کننده نبود .
Autodesk Show Reel 2015
فرمت Mp4
حجم 41 مگا بایت
پسورد : www.imanvfx.com – پسورد قابل کپی درون فایل دانلودی قرار گرفته است
Autodesk Games Customers Reel 2015
باز هم GDC 2015 و باز هم اتودسک و Games Customers Reel 2015 در این ریل ، اتودسک ، بازی های ساخته شده با ابزارهای خود را نمایش میدهد ! Games Customers Reel 2015 نمایش می دهد که ابزارهای اتودسک در سطح وسیعی توسط سازندگان و توسعه دهنده های بازی های کامپیوتری حتی توسط تولیدکنندگان مستقل بازی های کامپیوتری مورد استفاده است . Games Customers Reel 2015 در واقع یک کلکسیون از بهترین بازی های اخیر ، سینماتیک های زیبا است که نرم افزارهای اتودسک در تولید آنها دخیل بوده اند . Games Customers Reel 2015 نمایش می دهد که بزرگترین نامهای فعال در دنیای بازی و انیمیشن نظیر Blur Studio, Waterproof Studio, PSYOP, Bioware, Ready at Dawn, Ubisoft, Activision, Bungie, Insomniac, Beatshapers, Ludometrics, Rocket 5 Studio, EA Sports از ابزارهای اتودسک جهت تولیدات خود استفاده میکنند نتیجه گیری مورد نظر این هست که با وجود حجم بسیار عظیمی از تولیدات که توسط کمپانی ها و شرکت های بزرگ دنیا براساس نرم افزارهای اتودسک منتشر می شود ، یادگیری و صرف زمان بر روی نرم افزار های اتودسک بازار کار بسیار بزرگی را چه درایران و چه در خارج کشور پیش روی شما قرار خواهد داد .
Autodesk Games Customers Reel GDC 2015
فرمت Mp4
حجم 32 مگا بایت
پسورد : www.imanvfx.com – پسورد قابل کپی درون فایل دانلودی قرار گرفته است
Autodesk Games Customers Reel GDC 2015
GDC 2015 یا The Game Developers Conference
GDC در واقع مخفف The Game Developers Conference است که کنفرانس بین المللی توسعه دهنده های حرفه ای مشغول به کار در صنعت بازی سازی است . بیش از 24,000 شرکت کننده حرفه ای اعم از آرتیست ها ، طراحان بازی ، تصمیم سازان حرفه ای در صنعت بازی در GDC گردهم می آیند تا ایده ها و تفکرات خود را به اشتراک بگذارند و آینده صنعت بازی سازی را با همفکری شکل دهند . GDC توسط شبکه قدرتمند UBM Tech Game Network حمایت میشود .
9 دیدگاه
رضا رفیعی
فقط می تونم بگم محشر بود. ما کجاییمو اینا کجا. افسردگی گرفتم
ایمان . ب
بهرحال باید سخت و هر روز محکم تر از دیروز تلاش کنیم
حسین فرد
پیشنهادت عالی ایمان جان
خداقوت
Moein Zeraati
ایمان جان بابا حرف دل ما را زدی
” قربانی کردن SoftImage”
چتدین بار در فروم و کامنت ها به این نکته اشاره کردم ولی واقعا بعضی از دوستان خیلی سطحی به ماجرا نگاه می کنندو در چنین شرکت هایی با 10 ها مشاور در همه زمینه برای هر تصمیم ماه ها فکر می شود.
حال خیلی راحت درباره Autodesk نظر می دهند که این شرکت با خرید آنها را به نابودی می کشد ولی نمی دانند سخت در اشتباه هستند.
ایمان . ب
معین
تو می دونی که اتودسک درآمد خودش رو داره
اصلا براشون این صحبت ها مهم نیست
مثل آب خوردن مایا رو خرید و مثل آب خوردن سافت ایمیج رو ……
اینه که نحوه تجارت و درآمد اتودسک فراتر از حد تصور ماست
دنیای تفکرات بعضی از ما خیلی کوچیکه
بعضی از ما با افکار خودمون 2-2 تا 4 تا میکنیم ولی
اتودسک با درآمد هایی که ما توی خواب هم نمی بینیم داره مسیر رو طی میکنه
….
جواد
خواهش میکنم
بفرمایید این هم لینک فقط یک زحمتی داره
اونم اینکه باید از یوتیوب ببینید 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=Ixg6EaLkhgo
ایمان . ب
ممنون جواد جان
خیلی لطف کردی
جواد
خیلی جالب بود
تشکر از اطلاع رسانی تون
حتی من توی پشت صحنه یک فیلمی دیدم از سیستم populate مکس استفاده شده بود .
ایمان . ب
ممنون جواد جان
پشت صحنه کدوم فیلم بوده ؟