ad

درباره نویسنده

امین صادقوند

متولد 1364 با 12 سال سابقه در صنعت انیمیشن سه بعدی و جلوه های ویژه

مطالب مرتبط

44 دیدگاه

  1. ebi

    سلام و خسته نباشید.لینک دانلود خراب است لطفا تصحیح کنید,ممنون

    پاسخ
  2. مهدی عبدالی

    سلام آقا امین کارت واقعا درسته. دمت گرم. خسته نباشی. چون دیدم کار واقعا حرفه ای کار شده گفتم یه سری ایراد سازنده بگیرم که ان شا الله تو کارای بعدی شمارو خفن تر ببینیم. 🙂
    کار چی توز حرف نداشت. 🙂
    از تکسچر دستکشش خیلی خوشم اومد. ولی انگار خاک یکم زیادی سبک تر از حد معمول بود. وقتی موتور رو هوا بود و دوربین داشت صفحه ی سرعت سنج رو نشون میداد، اون انعکاس نور روی شیشه ی سرعت سنج اگه حرکت میکرد بیشتر حس حرکت رو به آدم القا میکرد.
    دستمال گردنشم خیلی دوس داشتم. 😀
    تو صحنه ی وانت مدلینگ و تکسچرینگ عالی بود، یکم فیزیک کشیده شدن وانت روی آسفالت جای کار داشت. میشد برای واقهی تر شدن حتی آسفالت هم کنده بشه. میوه ها هم زیادی هم اندازه و گرد بودن،اگه له شده بودن چند تاشون جالب تر میشد.
    صحنه ماشین بی نقص و عالی بود.
    اون آقای محترم هم که به خاک تبدبل میشه،اگه پاش به خاک تبدیل میشد و بعد می افتاد جالب تر میشد.
    کارتون با real flow و ray fire هم بسیار قشنگ بود.
    انفجار دومی آتیش پایینش یکم تو ذوق میزد.
    افکت خورد شدن دایناسور رو بلد نیستم 😀 اگه بهم یاد بدی ممنون میشم.
    راجب موبایلا نظری نمیدم.
    تویوتا هم واقعا قشنگ در اومده بود ، چه ریگ شده بود چه نشده بود فیزیکش باحال بود.
    یکم رفلکس بدنه زیاد بود که حتما خود شما هم متوجه شدی.
    اون شاخه گله رو هم اصلا تو تخصص من نیست و بلد نیستم.
    (البته اینا دیگه ایراد بنی اسرائیلیه ولی میدونم با دانشی که شما داری به دردت میخوره)
    امیدوارم بعدا بتونیم با هم همکاری کنیم.

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      سلام مهدی جان
      ممنون بابت نظر و پیشنهاد سازندت چشم حتما در دمو ریل بعدی و پروژه های بعدی از نظرات شما استفاده خواهد شد .
      متشکرم 🙂

  3. محمد دهباشی

    سلام آقای صادقوند عزیز..
    از همون روز اول من این ShowReel رو دیدم
    ولی همش ناراحتم که چرا تا حالا نتونستم نظر بدم..
    واقعا لذت بردم از چیزی که دیدم..عالی بود،مخصوصا تشکیل
    اون ماشینه درحال حرکت توی بیابون که عکسش هم بالا هست ..آفرین..
    فقط ای کاش اون سیمولیتهایی که با FumeFX انجام دادی رو تو
    این showReel نمیذاشتی..آخه بقیه تصاویر حرفه ای اند
    ولی اون انفجارها نیستند!!کیفیت خروجی هم کافی نیست..احتمالا
    باید spacing رو توی تنظیمات فیوم کمتر میذاشتی که احتمالا سرعت
    سیمولیت رو شدیدا کاهش میداده..
    بهرحال منکه خیلی خوشم اومد فقط اون صحنه یه کم تو
    ذوق میزد،البته به نظر من..
    موفق باشی..منتظر کارهای بعدیت هستم..

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      مرسی که نظر دادی محمد جان
      آره حق با شماست
      اما تو شو ریل بعدی جبران میشه 🙂

  4. staraf

    سلام
    ویدئو اموزشی ویدئو کوپایلت رو نمیذارید؟

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      سلام
      من هر چی از ویدئوکوپایلت روی سایت میزارم …. چندین نفر اعتراض
      می کنن که مگه روی ویدئوکوپایلت نیست ؟
      با درخواست دوستانی مثل شما واقعا موندم چیکار کنم

  5. محمد مهدی زرین پور

    سلام خوبه. من خیلی از اینارو بلد نیستم . به هر حال کار سختیه امیدوارم هروز بهتر شی !

    پاسخ
  6. قدرتی

    امین داداش دمت گرم گرم گرم گرم
    با این حرفا که بعضیا می زنن فقط خودشونو به بقیه می شناسونن
    چیزی که عیانه چه حاجت به بیانه
    منم اگه می تونم بسازم دیگه
    هر روز بهتر از دیروزی
    موفق باشی
    از ایمان عزیزم ممنون

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      سلام مرسی قدرتی جان
      ممنون از لطفت دوست خوبم 🙂

  7. حسین اولادی

    جناب صادقوند یه خسته نباشید مشتی و یه آرزوی سلامتیه بزرگ اندازه دستای توانات برای خودت و عزیزت که میدونم مادره بزرگوارتونه!!!
    برای دوستان مثلا منتقد،آقایون کریمیر زادگان که “داری بیا تو گود”
    من به نوبه خودم تاثیرات زیادی از آقای صادقوند گرفتم که صمیمانه یازهم ممنونم
    زنده باد ایرانی توانا

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      مرسی حسین جان شما لطف دارید

  8. فرهاد محروقی

    سلام و عرض به به!!

    آقا از این کارای خارجی به ما هم آموزش بده آقای صادقوند!

    بسیار جذاب و حرفه ای !

    بنده همیشه گفتم:
    حتی کسی کاری و کپی کنه ، اگر حرفه ای در بیاد شایسته ی تحسین هست! چون کپی هم هنر و توانایی میخواد!

    خدا قوت!

    پاسخ
  9. حمید جمالی

    اون تیکه موجود فضاییه کا واسه فیلم تنهای تنهای تنها از آقای احسان عبدی پور رو کار کردی خیلی عالی بود . خسته نباشی . یه سوال انفجار هواپیما رو تو اون فیلمم خودت بودی ؟

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      سلام ممنون از نظرت
      نه انفجارهای کار من نبود دوست خوبم 🙂

  10. امیر

    سلام/
    خیلی وقت بود به شما و دوستان سری نمی زدم/
    درگیر و به دور از محیط مجازی بودم/
    باز هم ازدیدن تولیدات داخلی مارو شگفت زده کردید/
    با آرزوی موفقیت برای شما و دوستان(:

    پاسخ
  11. سجادجهانگیری

    سلام.جناب صادقوند مشخصه که زحمت کشیدین واین خیلی زیباست که عاشق کارتون هستین…بازهم به امیدنمونه کارهای جدیدترازشما هستیم….خسته نباشین.

    متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را میبینند
    ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند
    که تو را فرو بریزند، تو را انکارکنند، تا از رویت رد شوند …

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      مرسی سجاد جان بایت نظری که دادی
      در ادامه متن زیبایی که نوشتی باید بگم
      من با انتقاد اصلا مشکلی ندارم ولی انتقاد باید سازنده باشه نه
      تخریب کننده .

      ممنون

    2. ایمان . ب

      از دوستانی که در بحث شرکت کردن
      دوستانی که کامنت های محبت آمیز داشتن و عزیزانی که انتقاد کردن … ممنون
      همه این عزیزان سرمایه های این وب سایت هستن
      امیدوارم کسانی که انتقاد می کنن نیمه پر لیوان و شرایطی که توی اون
      کار انجام میشه رو هم دیده باشن و ببینن
      ……
      آقای صادقوند
      هر انتقادی هم بشه از توانائی و شایستگی شما کم نمیشه
      ما به شما در آینده این مسیر اعتقاد داریم ……..
      ……

  12. رسول شاکری

    واقعا دیدنش لذت بخشه.( موفق باشید.)

    پاسخ
  13. امین صادقوند

    ممنونم بچه ها بخاطر تعریف هاو پیشنهاد ها و انتقادهای شما.

    پاسخ
  14. afshingol

    عالی عالی عالی خیلی خوب

    پاسخ
  15. مهدی قدیری

    به نظر من که فوق العاده بود.
    واقعا خسته نباشید.

    پاسخ
  16. سعید بهمنی

    سلام
    بسیار کار عالی و در یک کلام بی نظیر شده..فقط میشه بگید طریقه پارتیکل کردن این وانت چجوری انجام شده بود ..اگه بتونید یه آموزش هم بگذارید ازش ممنون میشوم..راستی انیمیشن سلمان فارسیتون هم باعث غرورمونه..با تشکر..

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      مرسی دوست عزیز
      ساخت سیمولیت پرتغالهای وانت کمی چالش داشت
      اما با کمک ndaynamic maya + expersion به اون چیزی که میخواستم نزدیک شدم البته زمانی که پرتغالها از جلو دورین رد میشن یک Bounce باید بهش میدام که اون رو با سافت ایمیج ساختم 🙂

  17. حمید جمالی

    اااااااااااااا چه باحال :d
    خسه نباشی آقای صادق وند همینطور ایمان جان که هر جور شده پرچم سایتو همیشه بالا نگه میداره .
    امین جان من کوچک تر از اونیم که بخوام ایراد یا پیشنهادی بدم . راستش آدم وقتی یه کارو ببینه که خوشش بیاد دیگه چه دردی داریم الکی ایراد بگیریم . کار خوب خوبه تمونم . حالا چه با سمپل چه بی سمپل . تو همون هالیوودشم مثلا وقتی یه مدل هواپیمای f14 15 16 … هرچی نیاز داشته باشن اگه آمادش باشه که هست بیکار نیستن بیان دوباره بسازنش که . فقط یکم ویرایش میشه تا به درد اون کارایی که میخوان روش انجام بدن بخوره . حالا همین آقای صادق وندم شاید همینجور بوده و همین سمپل به کارش میومده و با فکرش سازگار بوده .
    الان انیمیشنای والت دیزنیو هم که ببینی متوجه میشی که حتی کاراکتر ها هم تکرار میشه تو بعضی مواقع فقط کمی تغییرشون میدن . البته نه اصلیا . آخه تو وقتی بیس کار رو داری چرا وقت گرانبهاتو الکی خرج کنی. بیکاری آیا ؟؟؟؟؟؟
    نه این که بگم همش آماده خوری . نه عزیز . حرفت درسته باید تلاش بشه برای یه کار حرفه ای 0 تا 100 رو با توجه به فکر و ایده برد جلو ولی خب بعضی وقتا یه سری چیزا قبل تو جلو رفتن تو باید توی چیزای بکر وقتتو واسه از صفر تا 100 بزاری . البته اگه بحث تجربه کردن باشه داستان فرق میکنه
    ایمان خیلی گلی

    پاسخ
    1. ali

      منظور من این نبود که شما اشاره کردید سمپل تو پارتیکل با مدل و حرکت فرق داره فزظا تمام تکنیکهارو پیدا کرده ومدلی را ساخته فرظا همین پارتیکل رو یک شیه مثل لیوان انجام شده و فقط مدل زیری شکل عوض شده جای لیوان ادم گزاشته اگر کار میکردین منظور من کلا دستتون میامد تویا همین برنامه های که اشاره کردم برید ببیند اگرم کار نکردین تو گوگل بخش فیلم لاسم همسن برنامهارئو بزنید که اموزش هر کردام رو دارهکه تنها کاری شده حجم و مقدار پارتیکل عوض شده و به نحوی دیگر اینم که شما اشاره کردین کاملا درست

  18. ali

    با سلام و خسته نباشین کار شما بسیار زیبا و جای قدر دانی دارد
    هر چند جمله ای که من میگم شاید اقای ایمانی ایراد بگیرد
    ولی از اونجای که بنده با این برنامه ها کار کردم و اگر کسانی هم کار کرده باشند
    کاملا میدونند بنده به چه نکته ای اشاره کردم و افردای که اطلاعاتی ندارند
    شاید از من خرده بگیرند
    80 درصد بیشترجلوهای پارتیکلی که کار شده بود خود کمپانیای به عنوان سمپل اماده
    برای امونه برنامه های خودشون اراه داده بودند شما فقط مدلهای اونو عوض کردین
    و همون کارها رو به نحوه دیگهای نمایشضش دادین اگر فقط کمی از افراد فقط با
    سمپلهای اون حتی کار هم نکرده باشند و فقط برنامرو اجرا کرده باشند کانلا میدونند
    من چی میگم مابقی افرادی که کار نکردند و ندیدند شاید به حرف بنده ایراد بگیرند
    از لحاظ نوع عملکرد و صحنه دینامیکی ماشن وانت خیلی خوب کار شده بود لازم
    به ذکر است بنده از کار ایراد نگرفتم و فقط عرض کردم تمامی این کاراها با سمپلهای
    که برنامه دادند و فقط مدل کار عوض شده در خصوصا انفجار اگر با برنامه فوم کار شده باشه
    یا هر چیز دیگری مهارت خوبی در اجرای گزینهای برای بدست اوردن اون چسیزی که میخواید
    داشتین امیداورم ناراحت نشده باشین خصوصا که اقای ایمان فقط دوست دارند
    هر کسی بیاد بگه به به و چیزاهای که کاملا مشخص هست را به زبان نیاریم برای مثال
    عرض میکنم دموی thinkig partikle ray rayfire , ریل فلو و Naiad هیمن سمپل وجود داره
    وحتی در خود مگکس ریل خودش همین مدل شخصیتی که هست که فقط شخصیت
    اون عوض شده در برنامه softimage باز همین مدل و همین کارای هست و فقط مدل
    اون عوض شده فقط نمیدونم از تکنیک کدوم برنماها برداشته شده چون اگثر برنامها
    با همین قابلیتها هست اگر احیاینا اقا ایمان این سوال براش پیش امد که یادگیری
    و اجرای اون مهمه بله ولی منظور بنده برناهمه ای که اجرا میشه خصوصا در پارتیکل
    شما قوانینی رو به عملکرد به اون اضافه میکنید که این عملکردها فقط ددموی
    سمپلیتگ اماده بودند نمیدونم برخورد شما به حرف من چیه ولی میدونم به خرف
    من ایراد گرفته میشه پس فقط مخاطب من کسانیباشنمد که با این برنامه کار کردند
    و حتی اگر هم کاری نکرده باشند حداقل برنامرو باز کرده باشند ودیده باشند
    با تشکر

    پاسخ
    1. امین صادقوند

      سلام مرسی که نظر دادی
      نظر شما هم قابل احترامه
      اما من متوجه نمیشم توی صحبت های شما دائم اشاره میکردید
      که این سمپله . اون سمپله . آنها سمپلن ووو…!!!
      تک تک این کارهایی که من ساختم هیچ کدوم سمپل نیستن دوست عزیز 🙂
      اگر شما فکر میکنید هستن ! اوکی 🙂
      از اول دمو ریل تک تک کارهای رو مشابهشو که فایل مکس – مایا و سافت ایج اون وجود داشته باشه رو بزارید توی همین قسمت تا همه ببین !

      ممنون 😉

    2. ali

      دوست عزیز سمپل و من کامل توضیح دادم گویا صادق نبودین با خودتون
      ولی در پارتیکل برای نمایش مدلهای پارتیکل نمونه ای از کارای برنامه اماد میزارند
      فرظا با یک شعی منظور من فرظا در مدلی که اجرا خاک بلند میشه با ری فایر هم
      مدلش هست هم اموزشش در مدل ادمی که هرد میشه تو گوول برننید سرچ کنید
      هم مدلش هست هم اومزشش به صورت تصویری در مورد ادمی که در توی اب
      راه میرفت real flow سرچ کنیید صحنهای که داره در توی اب راه میره و اجراشو ببسیند
      شما فقط ادمو عوض کردید اگر سرچ کردید در سسزچ هم نکردید کافیه برنامه تکنیک
      پارتیکلو نصب کنید همه کارهای شما فقط اجزا اون فزق کرده مثلا جای توپ شما
      تخته سنگ گزاشتین توی مدلهای امدهthink box2 همون ادمی که داره خرد میشه
      گزاشته شده که فقط یادم نیسا شما ضحمت عوض کردن اون ادمو دادین یا نه شاید
      اینجا همه مخالف من باشند ولی کسی که برنامرو کار کرده باشه متوجه میشه
      شما هم ننیدونم چیزو طراحی کردین شاید تغیراتی در ریختن همون پارتیکل منظور کلی
      من این بود الببته اونم اشکال نداره اینجا اگر 99 درصد هم با این برنامه کار نکرده باشند
      حق رو بهشما میدندکه اون به فهم خودشون مربوطه ولی اونی که کار کرده باشه
      حیتی یک برناشو و طرحشو دیده باشه متوجه میشه
      به هر من کار شما رو انتقاد نکردم ولی چون خودتون متوجه شدین من چی گفتم
      راحت با چنتا لبخند رد کردین اصل اینه که خودتون فهمیدن من چی گفتم

    3. نازنین

      با سلام اقا علی و اقای صادقوند
      حرف شمارو من کاملا قبول دارم و حتی اینم باید بگم با برنانمه krakatoaهم رندر شده دقیقا اکثر کارها از برنامه های امادس ولی اینم باید بگم چون برنا مها پیچیده هست راه بجز او نداریم که از همون برنامه اماده شده استفاده کنیم به هر حال ایشون خلاقیقیت به خرج دادند هر چند از همان الگو استفاده شده و کاملا مشابهتو اینو دیدم ولی نباید به علت ابتکاری که ایشون به خرج دادن زیر سوال ببرید ایشونو.
      کار ایشون بازم قشنگ هست و جای خسته نباشید داره و البته ایشون هم با این که میدونستد از همون تکنیک های برنامه اماده استفاده شده ولی بیان نکردند به هر حال ما ایراد ی نگرفیتم شاید خیلی از کمپانیهای هم همین کارو میکنند ولی خلاقیت برنامه نویسی تو پارتیکل چیزی دیده نشد در قسمت وانت چپ شده هم از دینامیک بسیار ساده استفاده شد و فقط حرکت لیز خوردن ماشین که اونم چیز قابل قبولی به چشم نمیخورد به هر حال چون ترکیب بندی کلی همه منظوره بود یه زیبای خوبی داده بود در کل باز کار زیبا بود ولی این که گفتین خودم طرحای کارشو کردم چیزی بجز چیزای از پیش قبل نوشته در خود برنامه چیزی نبود من اینو کاملا با اقا علی موافق هستم و خودمم چون کار کردم دقیقا میدونم ایشون چی گفتند

    4. ali

      با سلام به چشم هم لینک میدم هم اموزش و هم در اخر سر یه نکته
      ….
      vimeo.com/39967685
      youtube.com/watch?v=2y1v4lFjTJ4
      ….
      این اموزش قسمت خر شدن زمین بود که هم در سمپل هست هم به صورت اموزشی بیرون داده که اگر دوستان ببیند به نحوه کار اشنا یمشند
      ….
      youtube.com/watch?v=AekwF3xPKOs
      youtube.com/watch?v=XlEVEfCzYzc
      ….
      این دو اموزش نحوه خرد کردن هر قسمتی که میخواین انجام بدین البته در اینجا مدل بر روی ابجکت که پروانه هست اگر سمپل برنمارو بگیرن همین ادم هست منتها در این نمونه اقای صداقوند انیمت به هم اون اضافه شده
      اگر flow box قسمت سمپلو باز کننید همین کار منهتا بدون حرکت ادم هست
      ….
      youtube.com/watch?v=LOeQ7Y6Rlvw
      ….
      این هم ویدوی مشابه از نحوه خرد شدن ماشین بهمون روش پروانه و ادم که اقای صادقی واین اضافه کردن و پخش شدن اون خرده هارو بیشتر جلوه دادند
      ….
      youtube.com/watch?v=AekwF3xPKOs
      ….
      نحوه خر شدا قوری که با کمی لبعد دیگر یعنی شکل مکعبی به نوعی دیگری نمایش داده شده
      ….
      youtube.com/watch?v=k4lhV1weIvc
      ….
      شما اگر برنامه thinking particl نصب کننید در قسمن physx امیسن کا اقای صادقوند میبیند منها در سمپل اونجا مکعب و دایره میفته ولی در مدل ایشون موبایل میفته تمامی دموهای این برنامه را اگر اجرا کنید متوجه خواهید شد فقط مدل زیری عوض شده و خلاقیتی نیسا و اکثر کارها فقط مدل عوض شده
      در ظمن کسانی که با برنامه fume kraktoa اشنای دارند
      ….
      youtube.com/watch?v=SFm2cHkY504
      ….
      vشما در بدترین حالت رندر بگیرید همین کیقیت بدست میاد
      در بخش طرفی که در اب راه میرفت اشاره نکنم چون اگر سرچ کننید و در خود سمپلها ن کارها انجام شده ولی نحوه راه رفتن شما فرق کرده
      قصد بنده تخریب شما نبود بلکه دوستانی که دوست دارند یاد بگیرند رو اشاره کردم و چون فکر کردین افرادی که اینجا میاند اکثرا اطلاعات جامع های ندارند و نمیدونند چه اصول ساده ای رو به کار بردین خوب جلوه توجه میکنه اگر احیانا میگین من با این برنامه کار نکردم باید بگم در همه برنامه ها soft image m غیزه همسین الگو و سمپلها هست در جواب اقای رضا من نمونه نزدم ولی کاری کردم که هر کسی با دیدن این چند برنامه و سمپل اماده قادر به نمونه زدن باشد
      در ظمن اسم من علی حیدری میباشه در اتمام به پایان رساند سبک جدی از رندر اسکریپ هستم که بعد از اتمام و تکمیل نمونه جدید ترین تکنولوژی رندر به اجرا میزارم اینو عرض کردم که اقای صادقمند هم همین طور که من انقاد مثبت ومنفی کردم ایشون هم در مورد من بکنند باز هم میگم تکنیک شما فقط کپی برداری بود و به عنوان نمونه اولیه فقط سمپل بود حال اگر همه شماها منو رد کننید حتی با دیدن این امزش و گفتن سمپلها فقط یک چیزرو زیر سوال بردین سطح سواد و حتی اطلاعات نداشتن از نحوه کار
      برام جالب بود با اینکه با ایشون گفتم که کارها به نوعی الگو بردای هست امیدوارم با دین فیلم و سمپبها اماده قانع شده باشندهر چند که بعید میدونم قصد من توهین نبود اگر قرار باشه همه نکان مثبتو بگنند کسانی هستند که با برنامه به خوبی کار کردند و میدونند از چه چیزی استفاده کردی و یا نکردی و همیشه قانع کردن اوون سری ار افراد سخته از اقا ایمان هم خواهش دارم و چیزی که بارها گفتند توجه کنند اگر گفتن نکات مثبت به فرد روحیه میده و باعث میشه کارهای بعدیش بهتر بشه قرار بر این نیست که همه خوب بگند اگر 100 نفر خوب گفتند 1 نفرم بد بگه و لینک طرفی که اشاره کرده پاک نکنه این رو بیاد عرض کنم همیشه رغابت باگفتن به به به وجودد نمیاد
      و نکاه اخر شاید بعضیها بگند همه کمپانیها چینین کاری میکنند شاید در انیمت جواب گو باشه و یا در معماری ولی در پارتیکل یاد گرفتن همین نمونها سختی خودشو داره و در مرحله بعد ایده پردازی از فرمول بندی پارتیکل که در کارها قدرت طرفو بیان مکینه نه کپی بردای
      با اشکر

    5. mehran

      باسلام
      بنده نمونه تی فیلمی که داده بودینو دیدم بسیار زیبا و اموزشی بودند من خودم با thinkingکار کردم ولی با krakatoa کار نکرده بودم از این که به صورت علمی و خیلی زیبا من و افرادی رو قانع کردی و از این که وقت گزاشتین این اموزشها رو و اصول درستو گفتین ممنون واقعا وقتی به صورت علمی به کار انجام شده نگاه میکنیم در عمل اقای صادقوند فقط الگو مدل عوض کردند مثل این میمونه بنده مدلی رو بیارم و بینی اونو بزرگ کنم در پارتیکل کار شده فقط مدل عوض شده و با دیدن این چند اموزش باید بگم بهتر بود صادقانه اقای علی گفتند اونطور…….
      با لبخند تمسخر امیز طرفو رد نمیکردین بلکه ایشون کامل و با امزش به شما اثبات کردند اینم عرض کنم من معمولا پیغام نمیدم ولی دیدم حرفی که صادقانه بیان شد شما چه طور اونو رد کردین ناراحت شدم و میدونم توجیح شما اینه که من خودم کار کردم ؟و سوال اینه چه طور مشابهت و فرمول تا این حد نزدیکه شاید بگم کپی شده بنده با سوفت امیج هم کار کدم و واقعا همین الگوها بوده واقعا چیزی ندارم بگم شما تمام دموی بجز قسمت اول از مدلهای اماده و پارتیکل هم از برنامه اماده واقعا چیزی ندارم بگم اون افرادی که کار رو برای سینما در نظر میکرند و به اون شباهت میدهند با دین این فیلمها باید بگم هر کسی به راحتی میتونه این کارو انجام بده

    6. رضا

      ممنون.
      من قبول دارم . ولی حالا این که بگی کارهای ایشون کاملا کپی هستش به نظرم درست نیست زیاد . به هر حال هر کسی کمی آموزش دیده باشه از اون الهام می گیره و تقریبا تا حدودی سبک کاریش شبیه میشه .

    7. rezai........

      میگم اینقدر نظر کارشناسی میدی یه نمونه کار بذار…

    8. rezai........

      خیلی ممنون کار بسیار قشنگی بود اقای صادقوند …

    9. رضا

      سلام دوستان . و ضمن عرض خسته نباشید به ایمان جان، و آقای صادقوند عزیز ، در اینکه آقای صادقوند کار های حرفه ای انجام داده اند شکی نیست . ولی علی آقا هم درست می گه ، نه اینکه کارهای آقای صادقوند سمپل هست . حتما شباهتی وجود داره ، بنده هم مشابه این شیوه ی شبیه سازی پارتیکل ها و جابجایی دوربین و … رو دیدم در نمونه کارها و آموزش های Houdini Master یا مثلا Fume Fx یا Phyro FX هودینی ، ولی به هر حال مشابهت دلیلی نمی شه . به نظر من قصد علی آقا هم توهین نبود . و اینجا فقط یه سو تفاهم پیش اومده . همین .

    10. ali

      ممنون که بل اخره یک نفر پیدا شد که برنامهای رو کار کمرده باشه و بدون اطلاعات غلط طرفو رد نکنه لازم به ذکر در همه برنامه اراعه شده از soft imag – hohidini real thinking partikle ray fire karakatoa , maya
      ر قسمت پارتیکل الگوهای هستند که فرد میتونه با اون کتر کنه بدون اینکه بخواد کامل برنامرو یاد بگیره و اگر کمی پیچیده بشه دیگه کاری از دسش بر نیماد مگر کامل بلد بشه شما در قسمت وانت چپشدن رو ندیدن چون فرم.لش کمی فرق داشت و فقط دینامیک حرکتی رو دیدن در کل میشه گفت چیزی خاصی نبود و از طرفی هم میشه گفت پیدا کردن همون الگوها اماده باز قشنگ بود و من اینو تخریب نکردم بلکه نظر کارشناسانمو گفنم

  19. رضا بصيرت

    سلام.
    اكثر كارها فوق العاده بودن.
    بهتون تبريك مي گم بابت نمونه كارهاي زيبايي كه
    مشخصه بابتشون تلاش زيادي كردين و خوب هم از آب دراومدن.
    فكر مي كنم كه با آقاي جواد مطوري يا همكار هستين يا
    توي پروژه هائي با ايشون همكاري كردين. درسته؟
    به هر حال براي شما آرزوي موفقيت بيش از پيش رو دارم.

    ايمان جان دست شما هم درد نكنه كه براي اين صنعت داري
    صميمانه و بدون چشم داشت، تلاش مي كني و از وقت و سرمايه
    شخصي هزينه مي كني تا به بار معلومات ما افزوده بشه.
    واقعا سپاسگزارم.
    اميدوارم كه شما و سايت با ارزشتون هميشه پايدار باشيد.
    ضمناً اون رزومه اي هم كه ضميمه فايل شده بود، خيلي
    حركت خوبي بود.

    پاسخ
  20. رضا رفیعی

    واقعا عالی بود دستت درد نکنه!!! جدا با اینهمه تواناییایی که تو خود ایران وجود داره نمی دونم چرا یه آدم با شعور پیدا نمیشه که از این استعدادا استفاده کنه تا شاهد پیشرفت سینمامون باشیمً

    پاسخ
  21. افشین

    سلام به امین،ایمان و همه بچه های سایت
    من دیشب فیلم “Jack the Giant slayer” رو نگاه کردم خیلی خیلی نا امید شدم حالم گرفته شده بود تا اینکه صب اومدم سایت و کار امین رو دیدم روحیم دوباره برگشت واقعا باورش سخته که یک نفر ایرانی اینکارو کرده اگر کسایی مثل شما در ایران هستن پس چرا ما یه فیلم به درد بخور نداریم

    پاسخ
    1. حقیقت

      اگه اسیون اسپیلبرگ هم بیاد ایران و بتونه با بدبختی وارد دنیای هنر بشه و از 700 خان ………. صدا و سیما و هم رد بشه به ضرس قاطع حد اکثر بعد از یک سال سکته میزنه میمیره.

  22. صادق علوی

    کار جالبی بود و معلومه که حسابی زحمت کشیدید.
    موفق باشید

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ImanVFX - مستقل