ad

درباره نویسنده

امین صادقوند

متولد 1364 با 12 سال سابقه در صنعت انیمیشن سه بعدی و جلوه های ویژه

مطالب مرتبط

25 دیدگاه

  1. تست پیام

    پیام های تودر تو اجرا میشه ؟

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      مدیر امکان پاسخ دادن داره
      اما کاربرها به همدیگه نمی تونن پاسخ بدن
      متاسفانه همین مشکل من هست که ممنون میشم کمک کنید حل بشه
      مرسی از پیگیری شما

    2. ادریس

      پیام تودر تو اجرا میشه

    3. ایمان . ب

      بله
      از گزینه ” پاسخ به این نوشته ” استفاده کنید

  2. رسول شاکری

    اقای صادقوند بسیار بسیار سپاسگذارم. لطف بزرگی کردید . از گمراهی منو در اوردید . پاینده باشی دوست عزیز. یا علی. (ممنون که پیگیری کردید)

    پاسخ
  3. ضا

    سلام تشکر از شما اقای صادقوند اگر اموزش صدا داشت عالی هست عالی تر می شد یه اموزش در باره ریگینگ یک ماشروم داشتید اگه امکان هست انهم بزارید و همچنین یک اموز درباره اسکواش استرچ کاراکتر در مایا اگر خواستید اموزش مایا بزارید باز هم تشکر فراون از شما و مسئول سایت

    پاسخ
  4. امین صادقوند

    سلام خدمت شما
    برای ساخت یک کاراکتر استاندارد باید حتما joint
    تعریف بشه در غیر این صورت کار اصولی نیست .
    برای انقباض و انبساط هم میشه به دوم روش
    deformer یا Muscle کاراکتر رو تکمیل تر کرد

    پاسخ
  5. امین صادقوند

    سلام رسول جان
    بله اینکار امکان پذیره .
    شما وقتی در نرم افزار zbrush مدل خودتون رو میسازید
    مدل شمااز پلی گانهای بسیاری تشکیل شده
    ( میلیون ها پلی گان ) که اگر همه اونها رو
    یک جان به نرم افزاری مثل مکس و مایا و یا هر نرم افزار دیگری منتقل کنید دچار مشکل میشوید!
    چاره کار این هست که شما برای مدل خودتون قبل از هر چیزی یک uv مرتب بسازید که درzbrush این قابلیت وجود داره و از اتمام Sculpe مدل و ساخت تکسچر شما باید برای مدل خودتون
    normal_map
    Ambien_Occ map
    disp_map
    texture_map
    را Generete بکنید و بعد مدل خودتون رو خروجی بگیرید
    ( در حالت low res )و وارد مکس یا مایا بکنید.
    و این تکسچر ها رو به مدل نسبت بدهید.
    نتیجه کار به بهترین شکل در رندر قابل مشاهده هست .

    موفق وموید باشید
    امین صادقوند

    پاسخ
  6. elyas askarpour

    سلام
    تشکر می کنم از شما جناب صادقوند،چه قدر خوب که این همه آموزش دار تولید میشه و سایت بی نظیر و پربار imanvfx.com روز به روز پربارتر میشه،تبریک میگم به آقای براتی و تمام همراهانشان،
    با آرزوی پیشرفت روزافزون

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      این سایت متعلق به همه دوستان است
      امیدوارم در آینده با کمک همدیگه یک پایگاه خوب و مطمئن برای جلوه های ویژه باشیم

  7. sina

    با سلام
    من زیاد کار 3dانجام نمی دهم و اغلب با افتر افکت کار می کنم ولی دلم نیومد که از شما و دوست عزیزمان امین صادقوند تشکر نکنم.امیدوارم همچنان این آموزش ها ادامه داشته باشه.

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      ممنون
      فدای محبت شما …

  8. رسول شاکری

    دست گل شما درد نکنه اقای صادقوند. یه سوال گنگ تو ذهنمه اگه جوابشو از شما بگیرم لطف بزرگی در حق بنده کردید. ////////// اقای صادقوند میشه کل کارکترو در z brush خلق کرد وسپس اونو وارد مایا کرد // با همون کیفیت بدون افت پلی گان ها// دقیقا با همون کیفیتی که تو z brush دیده میشه. import کرد و انیمیت کرد. تا حالا این سوالو چند بار از بقیه دوستان پرسیدم اما به جوابه قاطعی نرسیدم.// ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      بله میشه
      اساس کار هم همین هست
      ولی ایشالله از زبان آقای صادقوند هم بشنوید تا دلتون محکم و قرص بشه

  9. امیرحسین

    سلام وباتشکر فراوان از آقای صادقوند، امیدواریم کهآموزش های مایا ادامه داشته باشه واقعا تشنه آموزش های مایا هستم سرافراز و سربلند باشید وبا کمال تشکر از برادر عزیزم ایمان براتی خسته نباشید

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      بسیار ممنون از کامنت و حمایت شما ……

  10. حمید

    با سلام خدمت آقای صادقوند وبا تشکر بسیار از ایشان به خاطر اموزش خوبشون منتظر آموزشهای دیگر ایشان هستیم

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      مرسی جناب حمید از کامنت شما …………

  11. امین صادقوند

    سلام
    ممنونم بابت نظر شما عزیزان 🙂

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      ممنون از حضور شما آقای صادقوند

  12. احمد

    سلام اقای صادقوند تشکر فراوان از شما بابت این اموزش عالی یک سوال از شما داشتم بعضی ها در کاراکتر joint نمی گذارند اما مثلا وقتی دست کاراکتر باز و بسته و حرکت می کنه همون انقباض و انبساط در دست هست این مرحله بهش چی میگن ایا اموزشی در این زمینه دارین؟ باز هم تشکر از شما و امیدوارم این اموزش های شما ادامه داشته باشه

    پاسخ
  13. Omid.Noobi

    بسيار ممنون جناب صادقوند عزيز…
    اميدوارم تمامي دوستان سرفراز پاينده باشن…
    بعضي وقتا بغضي ميگيرم كه حتي تايپ كردن رو هم نميتونم درست انجام بدم و از همتون تشكر كنم!
    با هزاران بدبختي، با كارگري، نداري و زحمت هركدوم يجاي اين سرزمين جوري عمل ميكنين كه تمام عالم رو روسياه معرفت تون ميبينم!
    خدا جواب محبتها و تلاش تون را بده ماكه زمين گير اين بدبختيهاييم…
    ممنون از همه!

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      مرسی از حضور و حمایت شما
      امیدواریم مشکلات شما هم برطرف بشه
      مرسی

  14. kurdstan

    خیلی عالی بود انشاالله که اموزش ها همینطور روز به روز بیشتر بشن
    موفق باشید

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      مرسی از لطف و محبت شما
      امیدواریم کامنت ها هم بیشتر بشه تا انگیزه برای ارائه مطالب جدید باشه

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ImanVFX - مستقل