ad

درباره نویسنده

ایمان براتی

ایمان یعنی اعتقاد ...... اعتقاد به رویش جوانه در دل سنگ ..... از سال 1380 به خاطر علاقه به ساخت موزیک ویدئو وارد دنیای نرم افزارهای پریمیر پرو و افترافکت شدم . در سال 1381 با تاسیس فروشگاه اینترنتی ( ترسیم استور - ترسیم پرس ) محصولات آموزشی ، گرافیکی و دیجیتال جویس را ارائه کردم که جزء اولین نسل از فروشگاههای اینترنتی ایران بود . سپس در سال 1389 اولین وب سایت فعال VFX ایران یعنی همین www.ImanVFX.com را راه اندازی کردم . حرف V ابتدای Visual و FX مخفف Effects و در مجموع VFX به معنای ویژوال افکت ، Visual Effects یا جلوه های بصری است و مخاطبان عمومی آنرا به نام جلوه های ویژه می شناسند . با سختی های خیلی زیاد شروع کردم و چون به هدفم ایمان و اعتقاد داشتم ، کلمه ایمان را در کنار VFX قرار دادم و سایت ایمان وی اف ایکس شکل گرفت.

مطالب مرتبط

9 دیدگاه

  1. shahla

    سلام من برای اولین باره که به اینجا سر میزنم با اینکه اغلب مواقع درحال سرچ کرن هستم ولی سایت به این خوبی رو ندیده بودم واقعا شگفت زده شدم و خیلی خیلی تبریک میگم . من بیشتر دنبال آموزش های فارسی و پروژه های آماده میگشتم شاید به همین دلیل گذرم به اینجا نیفتاده بود . آموزش موشن کپچر و تخریب در مایا برای من خیلی جالب بود و فکر میکنم آموزش های موضوعی جذابیت بیشتری از آموزش نرم افزار دارند . در واقع میخواست با این پرگویی تشکر کرده باشم و به عنوان یکی از کاربر ها دیدگاهمو توضیح بدم شاید مفید باشه

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      لطف کردین
      منتظر حضور پررنگ تر شما هستیم

  2. انیماتور

    سلام خسته نباشید.لطف میکنید اگه فیلمهارو در سایتی که فیلتر شکن نیاز نداشته باشه قرار بدید .ممنون.

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      خواهش می کنم

  3. علیرضا

    ممنونم بابت تمام زحماتت ایمان جان.همیشه موفق باشی…

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      ممنونم شما هم همینطور

  4. فرشاد

    ایمان سلام
    خیلی خیلی ممنون از زحمتی که میکشی ، ولی متاسفانه من نمیتونم کلیپ ها رو در پخش کننده ی Viemo ببینم ، به نظر شما علتش چیه ؟

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      علت های زیادی می تونه داشته باشه
      آنتی ویروس شما
      نصب نشدن فلش پلیر و ….
      .
      خواهش می کنم فقط سوالات مربوط به آموش ها رو مطرح کنید
      فرصتی برای پاسخ به باقی مسائل مثل نحوه دانلود ، نحوه دیدن آموزش و …
      واقعا ندارم .
      ممنونم

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ImanVFX - مستقل