ad

درباره نویسنده

ایمان براتی

ایمان یعنی اعتقاد ...... اعتقاد به رویش جوانه در دل سنگ .....

مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. ags

    یک دنیا سپاس آقای براتی فقط یک سوال داشتم
    نرم افزار های کامپوزیشن نظیر مثلا فیوژن یا هیدنی توانایی کار با مدل های سه بعدی رو دارند،اینها به صورت رندر شده وارد میشوند یا همون مدل سه بعدی وارد شده و از طریق خود برنامه کامپوزیت رندر میشوند به صورت مثالی داخل فیلم قصد داریم یک کاراکتر سه بعدی (مثل فیلم تد ) یا یک ساختمان سه بعدی یا ماشین قرار بدهیم یا مثل خیلی از مت پینت ها مدل های سه بعدی داریم خب اینها با بافت ها و نور ها و … دارند به صورت رندر شده وارد برنامه کامپوزیت میشوند یا نه مدل سه بعدی مستقیما وارد شده و بافت ها و نورها و … بهش اضافه میشود؟

    پاسخ دادن
    1. ایمان براتی

      سلام
      نرم افزار نیوک – Nuke این توانائی رو داره که فایل های سه بعدی سایر برنامه ها رو در قالب فایل OBJ در محیط خودش بپذیره و بعد از اون هم میشه در محیط نیوک حتی بر روی تکسچر هم کارد و سایر کارهای دنیای کامپوزیت که با فایل های Render Pass میشه رو انجام داد

  2. ags

    سلام وقت بخیر
    انیمیشن جذابی بود و با دیدنش یه سوال برام مطرح شد
    تفاوت مرحله رندر با کامپوزیشین در چی هست مثلا در مرحله رندر تمامی کانال های رنگی و نور و بافت ها و ابجکت ها و … به صورت جدا از هم رندر و تصویر میشوند و باید در مرحله کامپوزشین با استفاده از نرم افزارهای نیوک یا فیوژن و یا افترافکت اینها کامپوزیت و تبدلیل به فیلم یا ویدیو کرد ؟
    یا به شکل دیگری هست؟

    پاسخ دادن
    1. ایمان براتی

      سلام
      درست گفتین ، البته کانال ها همون Render Pass ها هستن …در مرحله کامپوزیت لایه های Render Pass با همدیگه ترکیب میشن ، توسط Render Pass ها بر روی رنگ ها ، رفلکت ها ، نورها ، سایه ها ، هایلایت ها و… مدیریت میشه و بعد فایل نهائی خروجی گرفته میشه …

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *