ad

درباره نویسنده

ایمان براتی

ایمان یعنی اعتقاد ...... اعتقاد به رویش جوانه در دل سنگ ..... از سال 1380 به خاطر علاقه به ساخت موزیک ویدئو وارد دنیای نرم افزارهای پریمیر پرو و افترافکت شدم . در سال 1381 با تاسیس فروشگاه اینترنتی ( ترسیم استور - ترسیم پرس ) محصولات آموزشی ، گرافیکی و دیجیتال جویس را ارائه کردم که جزء اولین نسل از فروشگاههای اینترنتی ایران بود . سپس در سال 1389 اولین وب سایت فعال VFX ایران یعنی همین www.ImanVFX.com را راه اندازی کردم . حرف V ابتدای Visual و FX مخفف Effects و در مجموع VFX به معنای ویژوال افکت ، Visual Effects یا جلوه های بصری است و مخاطبان عمومی آنرا به نام جلوه های ویژه می شناسند . با سختی های خیلی زیاد شروع کردم و چون به هدفم ایمان و اعتقاد داشتم ، کلمه ایمان را در کنار VFX قرار دادم و سایت ایمان وی اف ایکس شکل گرفت.

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. رضا بصيرت

    سلام ايمان جان. نه ديگه خيلي طول كشيد و سايت آپديت نشد. اون صحبتي كه كردم شوخي بود ولي ديگه نگران شدم. ايشالا كه مشكلي نباشه و درگير كار باشي.

    پاسخ
  2. رضا بصیرت

    ایمان جان یه سوال هم در مورد سایت فروشگاهیتون (tarsimpress) داشتم. این سایت امکان سرچ نداره یا اینکه من پیدا نمی کنم؟
    مرسی.

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      نسخه ای که الان دیده میشه مربوط به سال 1381 هست که
      یک HTML ساده هست و امکانات زیادی نداره اما
      نسخه جدید سایت رو خیلی وقته آماده کردم اما
      متاسفانه هنوز فرصت نشده که جایگزین سایت اصلی کنم

  3. رضا بصیرت

    سلام. ایمان جان خیلی خوشم اومد که باز هم به این مبحث پرداختی.
    یکی از آرزوهای من اینه که توی ایران کمپانی های ساخت انیمیشن زمانی که انیمیشنی رو تولید میکنند بجای یه رندر ساده و معمولی بیان و از این تکنیک های پیشرفته رندر استفاده کنند و در مرحله کامپوزیت با هم ترکیبتشون کنند تا کار نهایتاً واقعی تر و حرفه ای تر از آب دربیاد و اون همه زحمت مدل سازی و انیمیت رو هدر ندن. البته توی کار VFX و ترکیب های رئال و CG باید از این تکنیک ها استفاده بشه ولی در کارهای صرفا انیمیشن کمتر کاری دیده شده که به این روش (در ایران) ساخته شده باشه. قرار دادن همچین پست هایی از جانب شما جای امیدواری داره که بتونه تو این زمینه تاثیر کذار باشه و معرفی آموزش هایی در این زمینه هم تاثیر دو چندان میزاره.
    با آرزوی موفقیت و با تشکر از زحماتتون.

    پاسخ
    1. ایمان . ب

      خیلی دوست دارم بحث های تخصصی مطرح بشه اما
      واقعا تنها من از پس همه کارها بر نمیام
      کاش کاربرها هم در ارسال مقاله و مطلب سهیم بودن
      مرسی

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ImanVFX - مستقل