ad

درباره نویسنده

سجاد ربیعی

11 سال سابقه کار حرفه ای در صنعت انیمیشن و جلوه های ویژه کامپیوتری به عنوان FX Artist و FX Technical Director. سرپرست جلوه های ویژه در فیلم سینمایی حرکت اول ، سریال تلویزیونی ماتادور ، انیمیشن سینمایی شاهزاده رومی و چندین پروژه کوچک و بزرگ دیگر. مسلط به نرم افزارهای Maya ، Houdini و Nuke و موتور های رندر Arnold و RenderMan. مسلط به انواع زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی در صنعت انیمشین نظیر ++C و Python ، MEL , HScript , PyQt. مدرس شرکت cmiVFX برای آموزش جلوه های ویژه و نرم افزار Houdini. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به سایت شخصی بنده به آدرس www.JKCompany.org مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. امیر اشکذری

    خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید آقای ربیعی، خیلی عالی بود.

    پاسخ
  2. سیامک سازگار

    خیلی عالی بود
    ممنون

    پاسخ
  3. دانیا

    واقعا عالی بود ممنون از شما.

    پاسخ
  4. PARSA sxw

    سلام
    با تشکر از ایمان و سجاد عزیز
    باید بگم که داریم به جاهای هیجان انگیزش میرسیم
    بسیار جذاب و کاربردی
    خاطراتی ازحدود 20سال پیش برام زنده شد
    و نکات ریز زیادی یاد آوری
    بیصبرانه منتظر قسمتهای بعد هستم
    خدا قوت
    پیروز باشید

    پاسخ
  5. هومن حسین خواه

    سلام استاد
    خسته نباشی
    شاید یکم سوالم بیربط باشه. ولی ایا حقیقت داره که شرکت اتودسک درست و حسابی به مایا رسیدگی نمیکنه؟ و جا افتاده بین همه که اونو درست توسعه نمیده و کمپانی ها خودشون با برنامه نویس اونو ارتقا میدن.
    کلا اینده مایا رو تار میبینید یا روشن؟ ایا اتودسک داره مایا رو به حاله خودش رها میکنه یا نه از وقتی اونو خریده پیشرفت کرده و داره ارتقا میده مدام؟
    ایا این شایعات حقیقت داره ؟
    ممنونم

    پاسخ
    1. سجاد ربیعی

      سلام.
      راستش من زیاد با این مسائل سیاسی کاری ندارم دوست من.
      ولی از نظر من اتودسک به تولید مایا ادامه میده ، چون اکثر شرکت های تولید کننده VFX با این نرم افزار کار میکنند و اگر آن را دیگه تولید نکنه یک بازار خوب رو از دست میده.
      از طرفی اتودسک امکاناتی هم به Maya در نسخه های جدید اضافه میکنه و اینطوری نیست که ولش کرده باشه ، مثل Bifrost که در این دو نسخه آخر اضافه و تکمیل شده و واقعا قویه.
      هر چند که من شخصا به شرکت Alias که Maya را تولید میکرد ارادت ویژه تری داشتم.
      در مورد شرکت های خارجی باید عرض کنم که آنها فقط برای خود یکسری پلاگین و ابزار انحصاری مینویسند و این امکاناتی که به Maya در هر نسخه اضافه میشود توسط خود شرکت اتودسک میباشد یا حداقل از زیر تایید این شرکت رد شده است.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ImanVFX - مستقل