پکیج جدید آموزش مایا 2016 بهمراه نرم افزار مایا 2016 شامل آموزش های مقدماتی تا پیشرفته مایا 2016 از دیجیتال تاتورز – CGSociety – FXPHD در ادامه تقدیم میشود .
.
.
آموزش های مایا 2015 و 2016 بهمراه نرم افزار
بهمراه نرم افزار مایا 2016 و پکیج Standalone Mental Ray
آموزش ویدئویی
آموزش در محیط نرم افزار و بر اساس پروژه
بهمراه سورس پروژه
آموزش ها از :
دیجیتال تاتورز –
CGSociety – Gnomon – FXPHD
بهمراه نرم افزار مایا 2016 و پکیج Standalone Mental Ray
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 10 ساعت و 36 دقیقه
Digital Tutors – Introduction to Maya 2016
طی 10 ساعت آموزش جامع و مفصل تمام ابعاد و زوایای نرم افزار مایا 2016 شکافته شده است . تشریح کامل اینترفیس و همچنین ابزارهای جدید مایا بصورت کامل پوشش داده شده است .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 11 دقیقه
Digital-Tutors – Look Development Lighting and Compositing a Noir Scene
این دوره آموزشی بر روی رندرینگ با موتور قدرتمند RenderMan در نرم افزار مایا متمرکز شده است . نورپردازی و کامپوزیت یک صحنه با استفاده از RenderMan و نرم افزار Nuke آموزش داده شده است
آموزش از FXPHD
مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 2 دقیقه
Shading with RIS in RenderMan
این دوره آموزشی بر روی قابلیت های جدید رندر من برای محیط مایا متمرکز شده است . مدرس این دوره آموزشی آقای Christos Obretenov است که سالها در استودیو Walt Disney مشغول طراحی و توسعه سیستم های سایه زنی نرم افزاری بوده است . دراین دوره آموزشی ابتدا به بکراند رندرمن پرداخته شده و سپس امکانات جدید محیط نرم افزار را در طول پروژه ها و تمرین های متنوع تشریح میکند .
آموزش از DigitalTutors
مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 44 دقیقه
Digital Tutors – Creating a Narrative Previs Concept in Maya and After Effects
در این دوره آموزشی تلفیقی بین مایا و افترافکت در خلق یک شات که با صحبت ، قصه گوئی و گفتگو همراه است ، چیدمان کامپوزیشن و حرکات دوربین هماهنگ خواهد شد . در این دوره آموزشی فرا خواهید گرفت که Previs ها چگونه ساخته می شوند .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 14 دقیقه
Digital Tutors – Expressions for Animators in Maya
این دوره آموزشی بر روی Expression Editor در نرم افزار مایا متمرکز شده است .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 6 دقیقه
Digital Tutors – Creating a Car Crash in Maya
این دوره آموزشی بر روی تخریب بخش هایی از اتومبیل توسط nCloth متمرکز شده است . در پایان این دوره آموزشی به راحتی خواهید توانست هر بخشی از آبجکت ها را توسط nCloth مورد تخریب قرار دهید .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 28 دقیقه
Digital-Tutors – Blending Between Keyframe Animation and MoCap
در این آموزش تلفیقی بین نرم افزارهای MotionBuilder و Maya که بر روی متحرکسازی متمرکز است نحوه انطباق و ایجاد بازدهی و کیفیت بین حرکات موشن کپچر و متحرکسازی هایی که براساس کی فریم هستند را خواهید دید .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 37 دقیقه
Digital Tutors – Creating a Floater Pack in Maya
در این دوره آموزشی نحوه ایجاد و پخش Floater را جهت ایجاد جزئیات بیشتر در پروسه مدلسازی خواهید دید . در پایان این دوره آموزشی درک درستی از Floater ها خواهید داشت و خواهید دید که استفاده از آنها چقدر در پروسه مدلسازی شما باعث صرفه جوئی در زمان خواهند شد .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 43 دقیقه
Digital Tutors – Tips for Modeling Complex Shapes in Maya
نکات حرفه ای جهت ایجاد مدلسازی های کاملا پیچیده را در این آموزش خواهید دید . این تکنیک ها به گونه ای است که گرچه در نرم افزار مایا آموزش داده شده اما براحتی در سایر نرم افزارهای سه بعدی سازی نیز قابل اجرا است .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 38 دقیقه
Digital-Tutors – Creating a Swampy Landscape Using V-Ray Scatter in Maya
در این دوره آموزشی نحوه ایجاد یک منظره دل انگیز و سرسبز را در محیط مایا با استفاده از V-Ray Scatter خواهید دید .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 39 دقیقه
Digital-Tutors – mental ray Workflows in Maya Caustics
پروسه خلق کاستیک با استفاده از منتال ری را در این آموزش خواهید دید .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 41 دقیقه
Digital-Tutors – Simulating a Burning Matchstick Effect in Maya
در این دوره آموزشی شبیه سازی آتش گرفتن و سوختن یک چوب کبریت را مشاهده خواهید کرد . در پایان این دوره آموزشی شما می توانید شبیه سازی های کاملا سفارشی را نیز اجرا کنید .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 49 دقیقه
Digital-Tutors – Simulating Large and Small Scale Liquids in Bifrost
شبیه سازی سیالات با مقیاس بزرگ و کوچک در این دوره آموزشی پوشش داده شده است . در پایان این دوره درک و دانش بسیار خوبی جهت ایجاد شبیه سازی های کاملا سفارشی را با استفاده از سیستم جدید Bifrost در محیط مایا خواهید داشت .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 29 ساعت و 32 دقیقه
Digital-Tutors – Space-Targeting for Animation in Maya
این دوره آموزش بر روی متحرکسازی های کاملا پیچیده و رهائی از مشکلات آن متمرکز شده است . این آموزش این مشکل را با استفاده از ایجاد 2 هدف و نحوه انتقال بین آنها را تشریح کرده است .
آموزش از Digital-Tutors
مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 26 دقیقه
Digital-Tutors – Utilizing Advanced Shading Techniques Using V-Ray in Maya
این آموزش تکنیک های پیشرفته سایه زنی را با استفاده از مایا و Vray تشریح کرده است .
آموزش از The Gnomon Workshop
مدت زمان آموزش : 128 دقیقه
The Gnomon Workshop – 3D Character Design_Maya
یک فوق آموزش از نمون برای خلق یک کاراکتر استاندارد ! یک آموزش تلفیقی بین نرم افزارهای ZBrush, Photoshop, Keyshot, Maya برای حکاکی ، مدلسازی و رندرینگ جامع !
آموزش از The Gnomon Workshop
مدت زمان آموزش : 126 دقیقه
The Gnomon Workshop – Efficient Cinematic Lighting 1
این آموزش بر روی ایجاد یک کامپوزیشن مطلوب با استفاده از نورپردازی سینمائی در انیمیشن متمرکز شده است . این آموزش بر روی مباحثی نظیر ، رفلکت ، شکست نور ، گرمای رنگ ها ، کامپوزیشن های ایجاد شده براساس دوربین ، نورهای Vray و … متمرکز شده است .
آموزش از The Gnomon Workshop
مدت زمان آموزش : 131 دقیقه
The Gnomon Workshop – Efficient Cinematic Lighting 2
این آموزش در ادامه مبحث قبلی و به مباحثی مانند سایه زنی ، نورپردازی ، مدت زمان رندرینگ و همچنین کامپوزیت پرداخته است .
مجموعه ای نفیس از آموزش های از CGcircuit
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 213 دقیقه
CGcircuit – A Visual Development Guide
استودیو های بزرگ تولیدات ویدئویی یک تیم به نام Visual Developers در متن خود دارند . این دوره نقشی که Visual Developers در استودیوها ایفا می کنند را تشریح میکند و به پروسه تولید یک کانسپت 3D سریع می پردازد .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : در مجموع 4 بخش 407 دقیقه آموزش
CGcircuit – Vehicle Design with Christopher Bonura Volume 1
CGcircuit – Vehicle Design with Christopher Bonura Volume 2
CGcircuit – Vehicle Design with Christopher Bonura Volume 3
CGcircuit – Vehicle Design with Christopher Bonura Volume 4
در طی 4 فصل کاملا متفاوت پروسه ایجاد یک وسیله ( سفینه فضائی ) را از گام نخست تا رندرینگ نهائی را به صورت گام به گام خواهید دید .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : در مجموع 4 بخش 210 دقیقه آموزش
CGcircuit – Rigging 101 Volumes 1
CGcircuit – Rigging 101 Volumes 2
CGcircuit – Rigging 101 Volumes 3
CGcircuit – Rigging 101 Volumes 4
در این سری آموزشی درابتدا پس از مقداری مدلسازی و کار بر روی توپولوژی به مباحث ریگ بندی کاراکتر ، کار با ادیتور و نحوه کنترل کاراکتر و کنترل متحرکسازی و انیمیشن به صورت مرحله به مرحله پرداخته شده است .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 74 دقیقه
CGcircuit – The Graph Editor
این دوره آموزشی بر روی گراف ادیتور و کنترل Curve – منحنی ها در پروسه متحرکسازی که از مهم ترین مسائل ساخت انیمیشن هست ، پرداخته است .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 18 دقیقه
CGcircuit – Flow Maps with SOuP for Maya
SOuP یک تولکیت – و یک ساختار گره ای است که به آرتیست های نرم افزار مایا قدرت کنترل و انعطاف بالائی را در پروسه کاری ارائه میکند . در این آموزش متحرکسازی UV ها با استفاده از Fluid مایا تشریح شده است . فقط دو گره SOuP به شما امکان دستیابی به UV ها بصورت Vertex Point را ارائه میکند . جهت این آموزش شما احتیاج به آخرین نسخه SOuP از وب سایت www.soup-dev دارید.
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 59 دقیقه
CGcircuit – Joints and IK Handles
این آموزش بر روی چگونگی ساخت و کار کردن با Joint ها و IK Solver ها پرداخته است . Joint ها و IK Solver ها هسته های ریگ بندی هستند .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 104 دقیقه
CGcircuit – Lip Sync
سینک لبها با صدا یکی از ارکان اساسی انیمیشن و جان دادن به کاراکترهاست . این دوره نحوه انطباق حرکات بدن و لبها با صدا و همچنین نحوه استفاده از کتابخانه بزرگی از پوزیشن ها و حالات آماده را نمایش می دهد .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 520 دقیقه
CGcircuit – Maya Python API
این دوره آموزشی به طور خاص برای آرتیست های تکنیکال مایا و افرادی که تمایل دارند وارد مباحث تکنیکی مایا شوند طراحی شده است . این دوره با تشریح پایه های API در مایا آغاز می شود و سپس به نحوی پیش خواهد رفت که بتوانید دستورات سفارشی و دلخواه و خاص خود را با استفاده از توابع مختلف پیاده سازی کنید .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 21 دقیقه
CGcircuit – Point Cloud Emit 1
این آموزش بر نحوه فرماندهی و کنترل بر پارتیکل ها در مایا متمرکز شده است . این آموزش با استفاده از SOuPs pointCloudParticleEmitter قصد دارد نحوه پخش پارتیکل ها را کنترل کند.
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 41 دقیقه
CGcircuit – Product Rendering, metallic objects
این دوره آموزشی نحوه نورپردازی ، سایه زنی و رندرینگ یک شات تبلیغاتی از آبجکت های متالیک را با استفاده از Maya و Vray نمایش می دهد .
آموزش از CGcircuit
مدت زمان آموزش : 55 دقیقه
CGcircuit – The Base Skeleton
این دوره آموزشی بر روی ریگ بندی کاراکتر و همچنین مسائل و چالش های پیش روی یک متحرکساز و ریگر متمرکز شده است .
آموزش از Simply Maya
مدت زمان آموزش : 7 ساعت و 4 دقیقه
Simply Maya – Spach-Alspaugh House
طی 7 ساعت و به زبانی بسیار ساده و کاملا عملی پروسه جامع و کامل ایجاد یک خانه را خواهید دید .
آموزش از CmiVFX
مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 41 دقیقه
CmiVFX – Concept Character Design Maya and Vray
در این دوره آموزشی با دنیای کانسپت های سه بعدی و همچنین محدودیت های آن در محیط مایا و Vray آشنا خواهید شد . در طی آموزش با پروسه متریال دهی و سایه زنی پیشرفته فلزات و اعمال آن بر روی کانسپت سه بعدی آشنا خواهید شد .
آموزش مایا 2016
بهمراه نرم افزار مایا 2016
15 Dvd با قیمت 28000 تومان
7 دیدگاه
رضا
سلام
تو مایا2016
منتال ری رو کجا باید نصب کنیم تا کار کنه
ایمان . ب
در نسخه 2016 منتال ری پیش فرض نیست
بصورت یک پلاگین ارائه شده که باید نصب بشه
توی این پکیج هم فکر میکنم گذاشته شده باشه
میثم رحمانی
سلام اقای براتی مجموعه مایا امروز به دستم رسید.بابات ارسال سریع و بسته بندی خوب مجموعه ها ممنون.خسته نباشید خدا قوت
ایمان . ب
خواهش میکنم
مرسی که اطلاع دادین
amir hosein shaneh
سلام.
ببخشید دوتا سوال دارم.
-اینکه فرق بین مایا و تری دی مکس چیه و کاربرد هرکدوم چیه؟
-من به جلوه های ویژه علاقه دارم.میخوام چیز هایی مثل مدل سازی و ساخت آتش وتخریب و تلفیق این ها با دنیای واقعی رو یاد بگیرم.به نظر شما با چه برنامه ای کار کنم؟مثل فیلم های هالیوودی.
خیلی ممنون.
ایمان . ب
سلام
1-
هر دو پکیج های نرم افزاری 3D هستن که کارهای مشابهی انجام میدن
اگر حافظه ام یاری بکنه مایا در ابتدا توسط Alias توسعه پیدا میکرد که در ادامه
توسط اتودسک خریداری شد . توسعه دهنده تری دی مکس هم خود اتودسک بود
یعنی الان مالک هر دو نرم افزار یک شرکت به نام اتودسک هست
2-
مایا در بخش متحرکسازی و انیمیشن و همچنین در بخش
داینامیک برای کاربران جذاب تر بوده و تری دی مکس هم در بخش مدلسازی
قدرت خارق العاده ای داره
هرچند این مباحث در هر دو نرم افزار قابل اجرا هست .
3-
تری دی مکس پلاگین ها و ابزارهای فوق العاده ای برای بخش جلوه های ویژه داره
از جمله پلاگین هایی مثل Fume FX برای کار با آتش و دود
RayFire برای تخریب و ….. که همین الان توسط افراد مختلفی در پروداکشن های
عظیم هالیوود مورد استفاده است .
مثلا تخریب های بزرگ و عظیم فیلم 2012 توسط همین 3ds Max – Rayfire – Fume FX
در کنار نرم افزارهای دیگه ای اجرا شده
4-
پیشنهاد من برای تخریب و آتش و انفجار 3Ds Max – Fume FX – rayfire هست
و پیشنهادم برای متحرکسازی نرم افزار مایا هست
5-
در کل بحث رو توی انجمن هم میتونید باز کنید تا بیشتر گفتگو بشه
http://www.forum.imanvfx.com
amir hosein shaneh
خیلی ممنون بابت توضیح کامل و بدون نقص.